Обмін та повернення
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості
Перевірка якості на момент доставки
Усі наші товари мають бути перевірені відразу після отримання. Важливо звернути увагу на умови та якість товару до використання товару. Претензії щодо якості після відкривання упаковки товару, на жаль, не можуть бути прийняті.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення та обмін товарів належної якості можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Товар належної якості який підлягає обміну, поверненню:
1. Товар, на який є чек поштової служби;
2. Товар в оригінальній упаковці із збереженими бірками та ярликами, який не був у використанні та вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
4. Товар не має належати до переліку товарів які не підлягають обміну.
Умови повернення товару неналежної якості
Товар неналежної якості має такі недоліки, з якими його використання за призначенням неможливе. Покупець має право повернути/обміняти отриманий товар неналежної якості, якщо отримав:
Товар із виробничим дефектом.
Товар неповної комплектації.
Товар із механічними пошкодженнями (сколи, подряпини, тощо).
Порядок дій при поверненні товарів належної та неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути товар за телефоном (067) 831-92-62 , або на електронну пошту info@pike.ua
2. Повідомте номер товарно транспортної накладної надісланої посилки, номер телефону на який оформлялося замовлення, що саме замовляли, причина повернення або обміну товару та № банківської картки для повернення коштів.
Повернення і обмін товару належної та неналежної якості здійснюється за допомогою служби доставки «Нова пошта».
Дані для відправлення:
місто Київ
вулиця Передова, 27в
Нова Пошта №256
Отримувач: Лісовий Василь Анатолійович
Номер телефону отримувача : (067) 831-92-62.
3. Повідомте нам № декларації відправленої посилки
4. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
У разі повернення товару належної якості транспортні витрати сплачує клієнт.
У разі повернення товару неналежної якості транспортні витрати сплачує інтернет-магазин.
УВАГА - товари які не підлягають поверненню: шнури, волосіні, підгодовування, бойли, атрактанти та інші сипкі та рідкі продукти.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.