Характеристики К-370:
довжина, см |
370 |
ширина, см |
177 |
Діаметр балона, см |
46 |
кокпіт, см |
250 х 85 |
вантажопідйомність, кг |
620 |
вага, кг |
65 (42 + 23) |
днище |
жорстке, кіль |
макс. потужність двигуна, к.с. |
20 |
ном. потужність двигуна, к.с. |
8-15 |
щільність тканини
(Осн.ткань / вставка) г / м2 |
1100/1200 |
людино місць |
5 |
Комплектація |
- Човен надувний
- 2 Пакувальні сумки
- Слань Днищевой / жорстке дно
- 2 Стрингера
- 2 Сидіння
- 5-літровий ножний насос
- 2 весла
- Ремонтний комплект
- Техпаспорт з гарантійним талоном
- Сертифікат малого судна
(Повний пакет документів для реєстрації) |
гарантія |
5 років повна (весла і насос - 1 рік) |
Це професійна швидкісний надувний човен підвищеної безпеки.
Тип: надувний човен ПВХ з надувним кілем і жорстким дном. Розбірна.
Клас: моторна надувний човен з веслами.
З жорстким днищем для п'яти чоловік. Складається з чотирьох гермовідсіків
(Герметичних балонів). Три гермовідсіків складають каркас надувний
човни. Четвертий гермовідсіків - балон кільсона.
Довжина 3.70 м., Ширина 1.77 м., Діаметр балона 46 см. Можна
встановлювати мотор з максимально допустимою потужністю - 20 л. сил.
Човен виконана з 5-тіслойной армованої ПВХ-тканини щільністю
матеріалу 1200 грамів / квадратний метр.
Човен має вантажопідйомність не менше 600 кг. Вантажопідйомність завжди
вимірюється з одним спущеним балоном, імітуючи пробою гермовідсіків.
Конструкція човна включає в себе стаціонарний транец під мотор з
стандартної ногою 38 см. Дерев'яне днище (на чому стоять ногами) -
жорстке і суцільне. Складається з 4-х дерев'яних сегментів (пайол),
скріплених алюмінієвими замками і, при надутим човні, складових
єдину жорстку палубу.
Тканинне дно човна з ПВХ щільністю 1200 грам на метр квадратний.
Кільсон надувний. Має вигляд розширюється труби від корми до носа.
Розташований кільсон між тканинним дном і дерев'яним днищем. надуваючи
кільсон, розширюється простір між дном і днищем, сильно натягуючи
тканинне дно. За рахунок кілеватості, човни цього типу набагато краще на
ходу, ніж плоскодонні. За рахунок кільсона, мають кращі
характеристиками по вантажопідйомності, непотоплюваності, остійності, і
т.п., а головне - безпеки.
Знизу по дну, кільсон захищений від механічних пошкоджень товстим
захисним брусом. По периметру так само накладено спеціальний широкий
привалочних брус з виступаючим ребром для запобігання боків від
механічних пошкоджень. Виступаюче ребро відсікає бризки під час
ходу човна.
Уздовж бортів човна, всередині, передбачені алюмінієві підсилювачі -
стрингери. Стрингери виконують кілька функцій: жорстко тримають днище і
підсилюють каркас човна від складань і перегинів на хвилі.
Банки (називають ще - сидушки, лавочки), 2 штуки, - рухливі. кріпляться
на спеціальні рейлінги (напрямні) вгорі, уздовж балонів човна. ця
особливість човни дає розширені переваги її використання
(Наприклад, якщо звести все банки разом, то вийде прекрасний
столик). Особливо зручно людям з ростом, що відрізняється від середнього.
На носі, на конусах і з зовнішнього периметра прикріплені 7 спеціальних
ручок для зручності транспортування. За рахунок цих вузлів човен дуже
зручно нести навіть удвох (спереду і зсади). Носова ручка, для зручності
транспортування, розташована нижче привального бруса. Так само є
буксировочной скобою. З боків розташовані ще дві буксирні скоби. В
випадку буксирування, буксирувальний канат заводиться через три кріпильних
вузла, і кріпиться до буксиру. Таким чином, навантаження розподіляється
рівномірно і човен не постраждає при буксируванні.
На кутах, між балоном і транцем ззаду, човен обладнана
бризгоотсекающімі косинками. Косинки скидають нахлестивать потоки
води, що виникають в ситуації, коли човен на моторі дає задній хід, або
коли скидається газ після глиссирования.
У транце, внизу, вмонтований зливний клапан, що дозволяє зливати воду,
не перегортаючи сам човен. Торець і стінки самого транця захищені
накладками. Накладки захищають від механічних пошкоджень,
що виникають внаслідок експлуатації мотора.
Всі дерев'яні елементи зроблені з вологостійкої морської фанери
російського виробництва. Основа виготовлення - обов'язково тверді
породи дерева: дуб, акація, береза.
Вага човна 65 кг.
У базовий комплект входить: 2-ве пакувальні сумки (в одній каркас човна,
в інший - днище), паспорт, інструкція з експлуатації, 5-літровий
ножний насос, подовжені алюмінієві герметичні розбірні весла,
стрингери, банки, комплект для польового ремонту (тюбик клею і шматок
однорідної тканини).
Ця модель наших човнів офіційно зареєстрована в Реєстрі
судноплавства України, тобто пройшла всі випробування. Має сертифікат малого
судна.